viernes, 18 de agosto de 2017

Vreme leti

Svašta se izdešavalo posle Kanarskih ostrva. Pokušaću da ukratko sve opišem. 

Prvo smo slavili Uskrs. Napravili smo ručak na terasi.  Ja sam bila organizator i drago mi je zbog toga. Zaista sam se osećala kao da sam sa porodicom. I bila sam. 
Zatim je usledio jedan od najboljih izlazaka u mom životu. I najluđih. Ne pamtim kad sam se sa nekim tako glupirala.

Stigao je i 1. maj. Proslavili smo ga samo uveče. Zaista nije bilo ništa posebno. A i nisam neki ljubitelj ovog praznika. Prošetala sam do Kastilja i Arapskih kupatila sa drugaricom. Ako ništa drugo obišle smo još jednu znamenitost.

A nedelju dana kasnije - Feria u Sevilji. Feria je nešto slično vašaru. Ima ringišpil, autiće i sve ostale zabavne atrakcije. Svako mesto ima svoju kasetu - ograđen prostor gde sedi, jede, pije, igra, druži se. Postoje i javne gde svi mogu da uđu. Španska feria je poznata po vinu, hrani i dobrom provodu. Feria u Sevilji je jako poznata u Andaluziji. Išle smo nas četiri. Žurka je počela još na pola puta, na parkingu nekog odmarališta, uz zvuke regetona. Posle podne smo provele u Sevilji. Sve su prvi put u Sevilji, ja sam već bila, tako da sam im bila vodič. Oduševile su se. Posle večere smo otišle do mesta gde se održava feria. Nisam mogla da verujem kada sam videla, ulicama se nije video kraj. Ušle smo na jednu kasetu i žurka je mogla da počne. Mojito i latino ritmovi. U busu sam srela druga iz Italije, tako da smo imali partnere za ples. Došle smo kući ujutru, iscrpljene, ali je bilo fantastično. Ako ikad budete u Sevilji u aprilu obavezno posetite. 

U maju je bilo apsolventsko veče mog smera, i baš sam bila tužna što nisam bila tamo. Mi smo ga proslavile za vikend. I rođendan isto veče. Koliko iznenađenja je bilo to veče. Čak i suza. Ali radosnica. Zurka se nastavila sutradan na plaži. Doduše u mirnijem tempu i manjem društvu. 

Posle su se završavali projekti vezani za faks, poslednja predavanja. Počeli smo da učimo da ispite. Položila sam sve ispite. Mogu reći da je bilo teško i da nisam imala nikakve protekcije što sam Erazmus student. U ovom semestru sam imala jedan predmet na engleskom i tri na španskom. Nije baš lako učiti na španskom. Ali je najbitnije da sam dostigla svoj cilj.

Ovo je onako ukratko kako je vreme proletelo. Ali zaista proletelo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales