martes, 31 de julio de 2018

Slučajnost?

Mislim da će ovo biti jedan od onih slučajno napisanih, neplaniranih.
Sedim za kompjuterom, pišem mejlove, pokušavam da odgonetnem mejlove od Španaca jer često ignorišu neka pitanja, pogotovo ako ih ima više. 

I u tom nerviranju puštam muziku da se malo opustim i miš mi pobegne na karticu bloga. I gledam datume objava, jer sam obećala da ću redovno pisati i vidim da je prošli post bio 25. jula - Godina sa tobom i godina bez tebe. 

Zašto mi je baš to zapalo za oko? Pa baš sam za taj dan, samo dva meseca kasnije kupila kartu. 
Da, polećemo 25. septembra. Eto koliko slučajnosti. Ili ne. 

Kao što rekoh ne znam ni naziv ovog bloga, ni dalji sadržaj. A možda će i ostati ovako kratak. 
Eto, imala sam potrebu to da napišem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales