miércoles, 27 de diciembre de 2017

Erazmus u mom gradu

Kao što sam već rekla Erazmus ne prestaje po izlasku iz aviona i vraćanju kući.

Samo se nastavlja...

Moj se nastavio tako što sam se prijavila da budem Buddy. Ljudi me često pitaju šta je to, odnosno ko je to. Ukoliko neko želi da postane badi prijavi se pomoću nekog linka. Tako je bar kod nas. Posle vam dodeljuju vašeg badija. Uvek postoji neko koga ćemo eto sad nazvati domaćinom. To je osoba koja treba da pomogne osobi koja dolazi. Da joj pomogne da pronađe stan, provede je kroz grad, odvede do fakulteta, pokaže i noćni život... Osoba koja dolazi možda ne zna jezik,  ili ga ne zna toliko dobro, i sasvim sigurno ne poznaje zakon, šta mora da uradi odmah po dolasku u stranu državu. 
Zato je tu badi domaćin. Ukoliko neko dolazi u stranu zemlju sam badi je prvo poznato lice tu. Prvi kontakt, prvi prijatelj, prva podrška.
Ja nisam imala sreće sa badijem. Mislim ne poznajem dečka, nikad se nismo ni upoznali pa ne bih baš da govorim loše o njemu. Ali smatram da se nije potrudio toliko koliko je mogao. Iz tog razloga sam dobila drugog badija kog jako volim i smatram prijateljem. I drago mi je što je baš on bio moj badi.

Ta osoba je meni bila uzor za badija. Htela sam da mene moj badi tako doživljava. Da uvek budem tu i pomognem sve što treba. Mogu vam reći da uopšte nije lako kao što izgleda. Oduzima vremena, pogotovo na početku, dok tražite stan, idete u policiju... Posle počinju žurke. Iskreno u početku sam bila redovna na žurkama, ali posle nekog vremena to se proredi. Takođe, u početku bude jako zanimljivo da upoznajete nove ljude. Ali posle nekog vremena već sve znate, vaše obaveze ne mogu da trpe, nemate toliko vremena. Trudim se da održim kontakt. 

Moj badi je bio i kod mene na slavi. Oduševio se. Pićem, hranom, muzikom, atmosferom. Ali najveće oduševljenje je bila ni manje ni više nego sarma. Nisam brojala, ali dečku su se baš svidele. Skoro je spominjao da od tada nije nigde naišao na sarmu. I da je obožava. Pozvala sam ga da dođe opet kod mene kući na maminu sarmu. Tj nije samo mamina, i ja sam joj pomagala u spremanju.

Erazmus žurke se nastavljaju, mada nešto ređe i skromnije jer nema "Erazmus novca".
Sad su se svi vratili kućama da proslave Božić u krugu porodice. Dalje nastavljamo kad se vrate...


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales