domingo, 27 de noviembre de 2016

Žurke u Španiji

Verovatno svi misle da kad odeš na razmenu da ćeš samo da piješ i putuješ. Ovo je u velikoj meri tačno, ali ispiti moraju da se polože. Za nekog ko ima zamenu za ispite u Srbiji je jako bitno da ih položi, ali ko nema... Uglavnom, pisaću vam i o fakultetu i obavezama, ali bih sada da se fokusiram na prvih mesec i po dana ovde, odnosno žurke. 

U Španiju sam došla prvog septembra i od tada, pa do sredine oktobra, dok nisu počela predavanja, skoro svaki dan smo išli na neke žurke, u barove, izlaske...

Prva žurka je bila "Welcoming party" u organizaciji ESN-a. Mesto sastanka je bio fakultet, a zatim smo išli u neki bar. Moja cimerka i ja smo kasnile, tako da smo dobar deo dešavanja na faksu propustile. Ni sad ne znam šta su ostali radili tamo. Zatim smo se peške uputili ka pabu gde je bila žurka. Sećam se da je bila ogromna gužva, ali smo se našli sa ljudima koje već poznajemo. I naravno upoznali nove. U baru smo probali neku špansku hranu (i dalje ne znam koju), pili, ali je falila glasnija muzika, bolja atmosfera. Odlučili smo da odemo u neki bar na pivo. Tj metar piva. Tj 3 metra piva. Sedeli smo, pričali. Čak smo se i sprijateljili sa šankerom i redovni smo gosti u tom baru. To veče nam je pustio Đanija. Prvi put smo čuli srpsku muziku u Španiji. 


Što se tiče klubova, svakako da imamo omiljeno mesto. Uvek isti šanker, uvek isti koktel. 
Posetili smo skoro sve žurke u oranizaciji ESN-a. Prvo "Flag party" na koji smo poslednji došli. Zatim smo posetili "International dinner" gde smo probali hranu i piće iz celog sveta, a posle smo naravno završili u baru. 


Imali smo i žurke kod nas u stanu. Imamo veliku terasu, pa dok je bilo lepo vreme i toplo stalno smo sedeli na terasi. Jednom je bilo toliko ljudi da se i sada za neke pitamo odakle su se stvorili. Jedno veče je bilo internacionalno, bili su nam Španci, Italijanke, Nemice, Amerikanci... A jedno veče smo imali i koncert uživo gde su nam Argentinci pevali i svirali. Imali smo i rođendanske žurke, sa sve tortom naravno. Ah da, bilo smo i na žurkama kod drugih Erazmusovaca. 



Zatim smo posetili i "Halloween party".Moja cimerka je bila hodajuća mrtva devojka, cimeri senzacionalni "The couple", a ja sam bila Mortiša Adams. Mogu reći da mi crno očajno stoji. 



Ima jedan bar u komšiluku gde ima, mislim najveće pivo u Haenu. Bila sam jednom na nekom rođendanu i popila sam tri piva od 0,33l. I zatim smo otišli u taj bar gde sam naručila najveće pivo. Šanker je krenuo da mi sipa pivo, ali je spustio kriglu i pustio pivo da toči. Nisam mogla da verujem šta vidim. Rekla sam mu da stane i uzela kriglu u ruku da mu pokažem, ali me je on pustio da sama sebi natočim. Do kraja večeri sam pila to jedno pivo. Sutradan sam se čudila kako sam se toliko napila, ali sam posle saznala da to nije krigla od 0,5l kako sam ja mislila nego od 1,25l. To mi je postao jedan od omiljenih barova. 


Sve u svemu, bilo je sigurno još žurki koje smo posetili, ali ne mogu da ih se setim. Ali sam sigurna da će ih biti još.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales