martes, 29 de noviembre de 2016

Ispiti

Evo došli smo i do dela koji nikoga ne zanima, a sve zanima. Verovatno svi mislite da ovde niko ne ide na predavanja i ništa ne uči. Ali to nije tačno. Ima ljudi koji idu redovno i koji baš i ne idu redovno. Ja spadam u prvu grupu. 

U ovom semestru ima 7 predmeta, 6 i španski jezik. Svih 6, ako ih položim će mi biti priznati u Srbiji. Od toga, 2 su na engleskom, a ostali na španskom. Potrebno je dosta koncentracije na predavanjima, svakako više nego u Srbiji jer slušam predmete na stranom jeziku. Ali nije svaki put moguće biti 100% skoncentrisan. Teško je i slušati, a ne razumeti španski jer neki profesori jako brzo pričaju. Ali imam sveščicu sa nepoznatim rečima, kao mini rečnik. Nemam ispit iz svakog predmeta, iz nekog imam samo domaći, iz nekog samo prezentacije, ali iz nekog i prezentacije i usmeni i pismeni ispit.



Na fakultetu provodim dosta vremena. Nekad čak i 11 sati. Pošto su mi predavanja sa različitih godina, smerova, fakulteta nekad imam pauze i po 3,4 sata, a nekad i preklapanja pa moram da odlučim koje predavanje mi je bitnije te nedelje. Na faks idem peške, svaki dan. Nekad i više puta. Ali se ponekad vratim autobusom, kad sam umorna.

Mogu da vam se pohvalim da sam polozila jedan od najtežih ispita. Ali samo pismeni deo.

Do katoličkog Božića imam skoro sve ispite i nadam se da ću da ih položim jer želim da više vremena provedem u Srbiji u januaru. Zato je sada vreme za grejanje stolice.. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales